Javna rasprava – Nacrt odluke o radnom vremenu na području općine Travnik
Glasajte za ili protiv ove inicijative, ili postavite pitanje i diskutujte sa vijećnicima.
13.07.2022.
Predlagač/ica: Općina Travnik
Vrsta procedure: U vijeću
Oblast inicijative/odluke: Lokalne procedure
Status: Realizacija u toku
Općinsko vijeće Općine Travnik donijelo je Nacrt odluke o radnom vremenu na području općine Travnik.
Javna rasprava zakazana je za 31.8.2022. godine u Velikoj sali Općine Travnik, s početkom u 16 sati.
Predstavnik Službe za razvoj, privredu i vanprivredu Općine Travnik prezentirat će predmetnu odluku.
Detaljnije
Preuzmite tekst inicijative/odluke
Odlukom o radnom vremenu na području općine Travnik utvrđuju se radno vrijeme, početak i završetak radnog vremena u oblasti trgovine, ugostiteljstva, turizma, obrtništva i srodnih djelatnosti.
Odredbe se odnose na pravna i fizička lica koja obavljaju navedene djelatnosti putem svojih trgovinskih, obrtničkih, turističkih i ugostiteljskih radnji, agencija, poslovnih jedinica, radionica i sličnih prostora koji se nalaze na području općine Travnik, a čiji su početak i završetak radnog vremena od općeg interesa.
Posebne odredbe ove odluke odnose se na:
-
radno vrijeme u oblasti trgovine
-
radno vrijeme u oblasti obrta
-
radno vrijeme ugostiteljskih objekata
Predviđene su i kaznene odredbe za prekršaj pravnog lica i vlasnika radnje novčanom kaznom:
-
ako odredi radno vrijeme suprotno odredbama ove odluke – članovi 5, 6, 7. i 8. ove odluke
-
ako se na propisan način ne istakne obavijest o radnom vremenu – član 4. stav (4) ove odluke
-
ako se ne pridržava istaknutog radnog vremena – član 4. stav (4) ove odluke
-
emituje muziku poslije 22 sata ako ima čujnost izvan zatvorenog objekta – član 9. stav (1) ove odluke.
Nadzor nad provođenjem Odluke o radnom vremenu na području općine Travnik vrše kantonalni organ uprave nadležan za poslove turističko-ugostiteljske inspekcije i tržišne inspekcije i Policijska stanica Travnik, svako u okviru svoje nadležnosti.
Pravna i fizička lica dužna su da svoje radno vrijeme usklade s odredbama ove odluke u roku od 30 dana od dana njenog stupanja na snagu.
Primjedbe i sugestije na Odluku mogu se slati poštom na adresu Službe za razvoj, privredu i vanprivredu Općine Travnik ili lično na šalteru broj 2 Centra za pružanje usluga građanima do 30.8.2022. godine, do 15 sati, te u toku ili na kraju rasprave.
Detalje o ovoj odluci potražite klikom na “Preuzmite tekst inicijative/odluke”.
Fotografija: klimakoncept.hr