Glasajte za ili protiv ove inicijative, ili postavite pitanje i diskutujte sa vijećnicima.
29
GLASAJ
5
22.11.2022.
Predlagač/ica: Općina Travnik
Vrsta procedure: U vijeću
Oblast inicijative/odluke: Ekonomija
Status: U proceduri
Građani i građanke općine Travnik uputili su određeni broj primjedbi u vezi s kvalitetom grijanja na području ove lokalne zajednice.
Tim povodom iz Službe za zajedničke i komunalne poslove upućeno je obavještenje građanima/kama da je Općina poslala reakciju distributeru toplotne energije Unis Energetika d.o.o. i da je od njih zatraženo pridržavanje obaveza iz Pravilnika o općim uslovima za isporuku toplotne energije.
Od Unis Energetike zatraženo je da se prema isporuci toplotne energije odnosi s posebnom odgovornošću, jer je riječ o komunalnoj djelatnosti od posebnog interesa.
4
GLASAJ
2
Pitanje: Kalibunar, katastrofa, nije Travnik samo centar, odvrnite i nase cijevi, a zavrnite one sto su se prikopcali naknadno, a da sistem nije prilagodjen. Zaposlite nekog u nocnoj, pa mi placamo 24/7, zasto moram paliti grijalicu vec u 21, i ujutro kad se djeca spremaju za skolu? Najbolje rjesenje je ugradnja kalorimetata. Koliko potrosis, toliko platis.
Pitanje podržano: 0, Pitanje nije podržano: 0
Kenan Dautović,
SDA, 07.12.2022.
Poštovani/a,
u potpunosti razumijem Vašu frustraciju ali radi se o privatnom preduzecu koje radi na komercijalnoj osnovi a građani su sa tim preduzecem potpisali ugovore u kojima stoje obaveze strana potpisnica i način kako postupa nezadovoljna strana.
Jedino što Općinsko vijeće radi u cilju zastite građana, jer se radi o komunalnoj djelatnosti od općeg značaja, jeste odobravanje tehničkog i cjenovnih pravilnika te razmatranje zahtjeva za povećanje cijena putem svoje stručne komisije u kojoj se nalazi i predstavnik Udruženja potrošača.
Općinska administracija u toj oblasti nema nikakve nadležnosti izuzev učestvovanje u pomenutoj Komisiji OV ali se, svejedno, uključuje u sve organizacijske procese jer ona postoji zbog građana. Dakle, Općinska administracija nema nikakve veze sa puštanjem, odvrtanjem, zavrtanjem, prikopcavanjem i sl. ali se uključi ako ima veliki broj pritužbi građana, sto smo u zadnjih mjesec dana uradili nekoliko puta na različite načine.
Srdačno