Rješavanje primjedbi građana/ki u vezi s kvalitetom grijanja


Glasajte za ili protiv ove inicijative, ili postavite pitanje i diskutujte sa vijećnicima.

85%
15%

29

GLASAJ

5

22.11.2022.

Predlagač/ica: Općina Travnik
Vrsta procedure: U vijeću
Oblast inicijative/odluke: Ekonomija
Status: U proceduri

Građani i građanke općine Travnik uputili su određeni broj primjedbi u vezi s kvalitetom grijanja na području ove lokalne zajednice.

Tim povodom iz Službe za zajedničke i komunalne poslove upućeno je obavještenje građanima/kama da je Općina poslala reakciju distributeru toplotne energije Unis Energetika d.o.o. i da je od njih zatraženo pridržavanje obaveza iz Pravilnika o općim uslovima za isporuku toplotne energije.

Od Unis Energetike zatraženo je da se prema isporuci toplotne energije odnosi s posebnom odgovornošću, jer je riječ o komunalnoj djelatnosti od posebnog interesa.


Detaljnije  

Zadnje Inicijative Sve inicijative/odluke
  Javna uprava jedinice lokalne samouprave 19.04.2024.
Travnik započinje reformski proces kojim će se mijenjati politike i prakse na lokalnom nivou
100%

4

GLASAJ

0

0 pitanja / 0 odgovora
  Socijalna politka 08.04.2024.
Općina Travnik objavila dva javna poziva za izbjegle i raseljene osobe i one sa socijalnim statusom
100%

9

GLASAJ

0

0 pitanja / 0 odgovora
  Socijalna politka 02.04.2024.
Pitaj vijećnike/ce
Kenan Dautović
SDA
Načelnik
Postavi pitanje
Odgovori vijećnika/ca

Pitanje: Kalibunar, katastrofa, nije Travnik samo centar, odvrnite i nase cijevi, a zavrnite one sto su se prikopcali naknadno, a da sistem nije prilagodjen. Zaposlite nekog u nocnoj, pa mi placamo 24/7, zasto moram paliti grijalicu vec u 21, i ujutro kad se djeca spremaju za skolu? Najbolje rjesenje je ugradnja kalorimetata. Koliko potrosis, toliko platis.

Pitanje podržano: 0, Pitanje nije podržano: 0

Kenan Dautović, SDA, 07.12.2022.

Poštovani/a,

u potpunosti razumijem Vašu frustraciju ali radi se o privatnom preduzecu koje radi na komercijalnoj osnovi a građani su sa tim preduzecem potpisali ugovore u kojima stoje obaveze strana potpisnica i način kako postupa nezadovoljna strana.

Jedino što Općinsko vijeće radi u cilju zastite građana, jer se radi o komunalnoj djelatnosti od općeg značaja, jeste odobravanje tehničkog i cjenovnih pravilnika te razmatranje zahtjeva za povećanje cijena putem svoje stručne komisije u kojoj se nalazi i predstavnik Udruženja potrošača.

Općinska administracija u toj oblasti nema nikakve nadležnosti izuzev učestvovanje u pomenutoj Komisiji OV ali se, svejedno, uključuje u sve organizacijske procese jer ona postoji zbog građana. Dakle, Općinska administracija nema nikakve veze sa puštanjem, odvrtanjem, zavrtanjem, prikopcavanjem i sl. ali se uključi ako ima veliki broj pritužbi građana, sto smo u zadnjih mjesec dana uradili nekoliko puta na različite načine.

Srdačno