Uklanjanje neovlašteno postavljenih predmeta i uređaja s javne površine
Uklanjanje neovlašteno postavljenih predmeta i uređaja s javne površine
Glasajte za ili protiv ove inicijative, ili postavite pitanje i diskutujte sa vijećnicima.
97%
3%
38
GLASAJ
1
Rezultati glasanja
06.10.2022.
Predlagač/ica: Grad Lukavac
Vrsta procedure: U vijeću
Oblast inicijative/odluke: Lokalne procedure
Status: Realizacija u toku
Grad Lukavac pozvao je sva pravna i fizička lica koja su zauzela javne površine bez odobrenja nadležne službe da u roku sedam dana od dana ove obavijesti podnesu zahtjev nadležnoj Službi za izdavanje odobrenja za zauzimanje javne površine ili da sami uklone postavljene predmete ili uređaje.
U suprotnom, neovlašteno postavljene predmete i uređaje s javne površine uklonit će nadležna inspekcija putem javnog komunalnog preduzeća, o trošku vlasnika, odnosno korisnika, uključujući i troškove premještanja i skladištenja (čuvanja). Ukoliko je došlo do oštećenja javne površine, uključuju se i troškovi dovođenja javne površine u prvobitno stanje.
U obavljanju redovnih poslova iz nadležnosti Službe za komunalne i inspekcijske poslove uočeno je da je na području Lukavca povećan trend neovlaštenog zauzimanja javne zelene površine postavljanjem privremenih objekata i uređaja.
Navedeno se odnosi na pokretne uređaje i naprave, štandove, prikolice, reklamne i druge panoe, natpise firmi, obavještenja, putokaze, stubiće, posude za cvijeće, građevinski materijal, ogrjev, drvene šupe, garaže i slične predmete, objekte i uređaje.
Članom 91. Odluke o komunalnom redu (Službeni glasnik općine Lukavac, broj: 14/21) propisano je da se javne površine zauzimaju samo i isključivo na osnovu odobrenja općinske službe nadležne za komunalne poslove.
Iz uprave Grada upozorili su građane/ke da nepoštovanjem odredbi člana 91. Odluke čine prekršaje za koje su stupanjem na snagu nove odluke o komunalnom redu propisane rigoroznije i više novčane kazne, a uvedene su i novčane kazne za ona pravna ili fizička lica koja ne postupe po rješenju nadležnog inspektora.