Postovana Suzana ,Ovim putem želimo da se zahvalimo Vama na razumjevanju i aktivnom uzimanju učešća prilikom rijesavanja našeg dugogodišnjeg problema pristupnog puta u ulici Orasacka ..posebno želimo istaći Vaše zalaganje na poslednjoj održanoj sjednici općinskog vijeća ,kao i vasu volju na poslednjem održanom sastanku u opcini,obilasku terena i konstruktivnim prijedlozima u cilju brzog rijesavanja ovog problema .. pozitivnu stvar sto nas je iznenadila kao građane, jeste kako vijecnici zajedno traze rjesenja, bez obzira na stranacku pripadnost..zahvalni građani ulice Orasacka ,predstavnik ulice - Fadil Imamovic
Odgovor:
Poštovani,
Hvala Vama na ovim riječima. Zadatak svih vijećnika je biti u službi građana, pomoći im da riješe probleme koje imaju u svojoj lokalnoj zajednici. Poziv kolegice iz Vijeća, da zajedno radimo na Vašem višegodišnjem problemu sam odmah prihvatila. Realizacija pristupnog puta u ulici Orašačka je dug proces ali je najbitnije da je taj proces počeo.
Stojim Vam na raspolaganju za dodatna pitanja.
Lijep pozdrav,
Suzana Fazlić
Odavno se priča da će se napraviti nova škola u Pofalićima. Šta je s tim? Stara je užasna - prozori su toliko stari i ne mogu se otvarati, buka od automobila ometa nastavu - garantujem da, ako se uradi samo jedno kvalitetno ispitivanje objekta, djeca bi bila hitno evakuisana u drugu zgradu.
Vezano za planove sa zapuštenim prostorom STROJERADA na Grbavici, koji su planovi za ovaj dio općine, jer postoje glasine da se tu namjerava graditi višespratnica, a znamo da zbog problema za zagađenjem zraka takva gradnja nije dozvoljena uz vjetrokoridore?
Kad će biti popravljeni svi prelazi preko tramvajskih šina na svim semaforima/prelazima cijelom dužinom tramvajske pruge, naročito od Pofalića od Ilidže, u oba pravca? Uklonite polomljene kocke koje zapinju građanima i svakodnevno se povređuju! To je prioritet br. 1!
Da li ćete pokrenuti neku inicijativu za pomoć/podršku, od strane Općine Novo Sarajevo, pri uključivanje djece sa poteškoćama u razvoju iz socijalno ugroženih porodica u obrazovni proces?- djece sa razvojnim i genetskim poremećajima autističnog spektra, kašnjenje i poremećaji u razvoju govora, intelektualne poteškoće, Downov sindrom, problemi u emocionalnom razvoju i ponašanju, poremećaj nedostatka pažnje i hiperaktivnosti, traumatske povrede mozga, cerebralna paraliza, itd.