Poštovana/i, digitalizacijom bi se morale povezati i javne institucije, te na taj način obezbijediti mogućnost verificiranja dokumenata, što bi dalje umanjilo potrebu za korištenjem usluga općine i ovjeravanjem dokumenata. Zašto se ne napravi sistem digitalne provjere dokumenata, a ne da se sve mora ovjeravati u općinama? Ovakav sistem uveliko otežava, komplikuje i usporava bilo kakav rad i apliciranje, kako za fizička tako i za pravna lica. Ukoliko će se napraviti platforme koje ne funkcionišu adekvatno, te nisu "prijateljski" prilagođene različitim kategorijama za korištenje, digitalizacija procedura u općinama u tome slučaju, po mom mišljenju, nije poželjna. Hvala za odgovor i pojašnjenje, lp, Lejla Alić
Pitanje na inicijativi/odluci: Digitalizacija procedura u Općini Novo Sarajevo
Odgovor:
Poštovana Lejla,
u svom pitanju Ste ponudili djelomično i odgovor.
Kada bi postojao sistem digitalne provjere dokumenata, sve bi bilo lakše i jednostavnije.
Svjesni smo da postojeći sistem uveliko otežava, komplikuje i usporava bilo kakav rad, ali to je nešto na šta lokalni nivo jako teško ili nikako može da utiče u ovom momentu.
Trenutno radimo na analizama i pripremama dokumentacije kako bi upravo sve eventualne nove platforme mogle funkcionisati adekvatno, i bile "prijateljski" prilagođene različitim kategorijama za korištenje.
Lokalni nivo ima svoj udio u svim budućim procesima i sigurno neće moći da bude zaobiđem u smislu digitalizacije.
Lijep pozdrav